Még többek érdeklődésére számíthat az MG újdonsága, hiszen a kedvező alapáron kínált benzines és a sokoldalúbb, de drágább plug-in hibrid után ígéretes paraméterekkel rendelkező hibridként is megérkezik a HS.
Egy éve teljesen megújult az MG kínálata, hiszen a márka két szabadidő-autója, a kompakt méretű ZS és az egy kategóriával nagyobb HS szinte egyszerre kapott utódot, valamint megérkezett a kisautók közé az MG3, és a kínálatot megkoronázta az elektromos roadster, a Cyberster is. A dizájnban, technikában és felszereltségben is feljebb lépett HS-ből pedig most újabb hajtáslánc-változatot mutattak be, ami sokaknak lehet érdekes.
A HS eddig kétféle hajtáslánccal volt kapható, akárcsak az elődje, az 1,5 literes, 170 lóerős turbós benzinessel, valamint a plug-in hibriddel, ami 272 lóerős kombinált teljesítményével igazi csúcsmodellnek számított. Most a két változat közé megérkezett a harmadik, ami főleg a nyugati piacokon lehet érdekes, de nálunk is nagyobb érdeklődésre tarthat számot.
A Hybrid+ paraméterei túlmutatnak a hagyományos hibrid rendszerekén.
Miért plusz ez a hibrid?
A benzines motorja ugyan csak 1,5 literes, 143 lóerős, de ehhez egy 199 lóerős elektromos motor társul, ami nem csak alibiből van a rendszerben, hanem amennyit csak lehet, hajtja is az autót, méghozzá elég dinamikusan. A kombinált teljesítmény 225 lóerő, és ehhez képest jónak számít a 7,9 másodperces gyorsulás százra, míg az átlagos fogyasztása 5,6 liter százon, aminél láttunk már jobbat, de azért nem rossz.
Miközben a konnektorról tölthető plug-in hibrid akár száz kilométert is képes megtenni tisztán elektromosan, addig a HS Hybrid+ inkább csak rövidebb egybefüggő távokat megy emisszió nélkül. Kisebb az akkumulátora, de ez nem jelenti azt, hogy nagyobb lenne a csomagtartója, a plug-in hibridhez hasonlóan maradt 507 literes. Az ára viszont barátságosabb lesz a plug-in hibrid 15,8 millióról induló áránál, valahol az és a 10,8 milliós benzines alapmodellé között lesz.
Ez is érdekelhet:











