Luca Trazzi szenvedélyesen imádja a Porsche 911 Speedstereket, melyek formája megszólítja a tervezőt, a vezetési élménye pedig az autózás iránt rajongó oldalát ragadja meg. Az igazán különleges kérésekkel foglalkozó Sonderwunsch részleg kizárólag neki készítette el a harmadik 993 Speedstert.
Aktívan nyomasztotta több vállalat igazgatótanácsát is az európai autók amerikai importőre, Max Hoffmann nevéhez ezért számtalan autó köthető, a legtöbb közülük pedig meghatározó modell lett. Ilyen a BMW 507 Roadster, mely nem sikeres lett, hanem emlékezetes, de jól sült el a sirályszárnyas Mercedes-Benz 300 SL és a Roadster változata is, valamint az ötvenes évek 356 Speedstere. Luca Trazzi első Porschéja is egy 1955-ös 356 Speedster 1600 Super volt, innen a szerelem.
Ezernyi restomoddal foglalkozó műhely van már világszerte, de az egy teljesen másik magasság, amikor a Porsche reszeli át a 993-ast 911 Speedsterré.
Építészként és ipari formatervezőként Luca Trazzi is elmélyült a projektben, a részletek kidolgozása és az alapötlet is tőle származik, melyet a Porsche dizájnereivel együtt dolgozott ki és ültettek át közösen a valóságba. A veronai születésű díjnyertes tervező olyan márkákkal dolgozott már együtt, mint a Martini, a Barilla, a Swatch és La Marzocco. Trazzi tervezte újra saját Speedstere legjellegzetesebb elemét, a hátsó ülések mögötti dupla púpos elemet.
Nem gyártottak egy teljesen új karosszériát, hanem egy 1994-es Porsche 911 Carrera Cabriót alakítottak át végtelenül menő Speedsterré. A szokványos szélvédőkeret helyett gumikéderekkel szegélyezett, a szokványosnál jóval alacsonyabb üveg került be, a hátsó sárvédőn a klasszikus, kőfelverődéstől védő fekete matrica van, a kúpos tükrök pedig a hatvanas éveket idézik. Kifejezetten modern elem a feketére színezett lámpatestből világító négypontos menetfény.
1995-ben csak két 911 Carrera Speedster épült, az elsőt Ferdinand Alexander Porschénak készítette az Exclusive részleg.
Széles a karosszériája, és a Turbóról származó felniken gurul a 911 Speedster, melynek farában a Carrera RS-ből származó 3,8 literes, léghűtéses, hathengeres bokszermotor van 300 lóerővel, hozzá hatfokozatú kézi váltó kapcsolódik. A kihegyezett modellből származik a kormánymű, a felfüggesztés és a fékek is, ezért a Speedster bőven több egy szobornál, ez kívánja az autózást.
Kifejezetten a harmadik 993 Speedsternek fejlesztették ki azt az élénk sárga fényezést, melyre tökéletesen rímelnek a fekete felnik kontúrjai és a kockás mintázat az üléseken. Az árnylat Luca Trazzi kutyája után az Otto Yellow nevet kapta. Nem újdonság az ilyesmi a Porschénál, korábban egy hűséges ügyfelükről és tervezőjükről is neveztek el színeket.
Ez is érdekelhet: