Tágas, praktikus és ezen felül még erős is a Škoda Kodiaq RS, ami 265 lóerős turbómotorral repíti a családot.

Mindenből a legjobbat kapja a Škoda Kodiaq RS, amiben ott az összes okos tárolási lehetőség, de mellette feldobja az utasteret a piros cérnával varrott sportülés és a jó fogású háromküllős kormány. Az önbizalom nem megalapozatlan, a nép Ferrari Purosangue-jában egy 265 lóerős turbómotor van a gépháztető alatt.

Adaptív lengéscsillapítós futóműve van, az utasterébe pedig hanggenerátor morog, hogy a Kodiaq RS-ben ott legyen a sportos hangulat. Az első ülések elektromosan állíthatóak és fűthetőek, utóbbi igaz a hátsó ülésekre is. A fedélzeti szórakoztatásról a 13 colos központi érintőképernyő és a Canton audiorendszer gondoskodik.

Fekete hűtőmaszkja mögött keresztben áll a 2.0 TSI motor a Kodiaq RS orrában, mely 265 lóerővel és 400 Nm csúcsnyomatékkal viszi a családot. Ezzel a Škoda összkerekes szabadidő-autója 6,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 231 km/óra a végsebessége.

Ez is érdekelhet:

A Škoda jövője ezzel az elektromos autóval kezdődik

Az elsők közt néztük meg, és ki is próbáltuk a Škoda Enyaq kistestvérét, ami nem is annyira kicsi.

Megújult a Škoda Octavia, hogy még jobb autó legyen

A Škoda legnépszerűbb modelljének mindene megvan ahhoz, hogy tovább írja a típus sikertörténetét.

Még nagyobb és most először hibrid lett az új Škoda Kodiaq

Minden téren jobb lett a Škoda legnagyobb szabadidő-autója.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Igazi modern klasszikus ez az Indian motorkerékpár

További cikkeink a témában