A konnektorról tölthető hibrid RS után szabadidős Scout változatban is bemutatta az új Octaviát a Skoda.

A Škoda a szabadidő-autóin kívül a hagyományos személyautókból is szokott terepesített változatot készíteni, és az Octavia negyedik generációjából is elkészült a Scout kivitel. A csehek a bevált receptet követték, a 18 vagy 19 colos kerekekkel szerelt kombira fényezetlen fekete kerékjárati íveket és küszöböket, valamint egyedi lökhárítókat tettek.

Az Octavia Scout azonban nemcsak a külsejével akar hasonlítani a szabadidő-terepjárókra, csúszós földúton is elboldogulhatsz vele.

A hasmagasságát ennek érdekében 15 milliméterrel megemelték, és valódi összkerékhajtás is rendelhető hozzá, ami a nyomatéknak akár a 90 százalékát is a hátsó kerekekre tudja küldeni.

Az összkerékhajtású modelleknek bőven van nyomatéka, a benzines a 200 lóerős 2.0 TSI, a dízel pedig a 2.0 TDI 150 és 200 lóerős változatával rendelhető, minden esetben hétfokozatú DSG váltóval. Ha nem kell összkerékhajtás, akkor a Scout a 150 lóerős 1.5 TSI-vel is elérhető, kézi vagy DSG váltóval, az utóbbi esetben 48 voltos mild hibrid rendszerrel.

A modellfrissítés óta a Superb is készül Scout változatban:

A Superbnek már terepes kombija is van – kipróbáltuk az új Scoutot

Ha praktikus autót keresel, de nem SUV-t, nézd meg ezt.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Könnyű kérdés, hogy mikor mutatták be ezeket az autótípusokat. Vagy mégsem?

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés