
GR Sport változatot kapott a Toyota középső szabadidő-autója, de a Corolla Cross ráncfelvarrása nem merült ki ennyiben, a márkától megszokott módon a legapróbb részletekig átfésülték az autót.
Bele sem gondoltunk, de már öt éve annak, hogy a Toyota megmutatta a középső szabadidő-autóját, a C-HR hagyományosabb stílusú alternatíváját. A Corolla Cross a világ számos táján kapható, Ázsiától az Egyesült Államokig, és bár Európában csak 2022-ben kezdték forgalmazni, az első bemutatója óta éppen annyi idő telt el, hogy itt legyen az ideje a ráncfelvarrásnak. A márkától megszokott módon finoman, de aprólékosan dolgozták át az autót.
Már a megjelenése idején is ismerősnek éreztük a Corolla Cross formáját, és a Toyotánál ezúttal biztosra mentek,
barátságosan hagyományos dizájnt alkottak ehhez a típushoz. Nem változott ez a modellfrissítéssel sem, de azért több érdekes részletet is felfedezhetünk. Az új fénnyel világító fényszórók közé fénycsík került, az eddig markánsan kiemelkedő hűtőmaszkot pedig az első lökhárítóba rejtett, lyuggatott megoldás váltotta.
Hátsó lámpái változatlan formájúak, de új formában világítanak, és
ami ennél is érdekesebb, az a Corolla Cross kínálatában most először megjelenő GR Sport változat.
A Toyotánál megszokott recept szerint elsősorban a külsejét szabták sportosabbra, nagy légbeömlős hűtőmaszkkal és szériaként adott 19 colos kerekekkel, de az egy centivel ültetett futómű, a direktebb kormányzás és a kormány mögötti váltófülek sportosabb vezetést ígérnek.
Kínálata nem változott, így az 1,8 literes, 140 lóerős alapmodell helyett a 2,0 literes, 197 lóerős változat választható,
továbbra is opció a hátsó elektromotorral megvalósított összekerék-meghajtás, amihez egy új, havas utakra szánt Snow Mode választható. Belül alig változott a Corolla Cross, de javítottak a zajszigetelésen, és logikusabb formába rendezték a váltókar környékét és a középkonzol alatti gombokat.
Ez is érdekelhet: