1982 óta az egész világon mindenhol pontosan tudják, hogy mi is az a Toyota Camry. Népszerű az arab országokban, Ázsiában és Amerikában is a klasszikus négyajtós, melynek kilencedik generációját frissítették a 2024-es modellévre.
Mindenhonnan kiszorítják a klasszikus limuzinokat a szabadidő-autók, de vannak olyan megingathatatlan modellek, mint a Toyota Camry. Évtizedek óta megtalálja a megbízható négyajtósra vágyó közönség, akik most egy kizárólag hibrid hajtással elérhető, modernebb utasterű és kellemesebb futóművű autót kapnak majd a frissített modellel.
Amerikai formatervező stúdiókban készült a dizájn, a Toyota Camry pedig a Kentucky állambeli Georgetownban készül.
Hatalmas légbeömlő van a lökhárítójában, felette pedig a Toyota Priuson megjelent menetfények világítanak a LED-es fényszórókban. Elsőként az amerikai piacon jelenik meg a két végén megújult Camry, melyből nem készül csak belsőégésű motorral szerelt vagy elektromos hajtású, de még plug-in hibrid sem. Egyetlen motorja a 2,5 literes, négyhengeres, ami a hibrid hajtással 225 lóerős rendszerteljesítményt tud az elsőkerék-hajtású modellben. Az összkerékhajtású, 232 lovas Camry Hybridben a hátsó tengelyre is villanymotor kerül. Alacsonyabb sebességhez optimalizálták a rendszert, így hatékonyabb a működése, továbbá a futómű hangolásán is csiszolt a Toyota.
Kormánya mögött egy 7 colos digitális műszeregységen jelennek meg a legfontosabb információk, a központi érintőképernyő pedig 12,3 colos. Alapból vezeték nélkül csatlakoztatható az Apple CarPlay és az Android Auto, az okoseszközöket pedig USB-A és USB-C csatlakozón át lehet tölteni.
Ez is érdekelhet: