Belátták a Toyotánál, hogy az előző Mirai dizájnja nem nyerte meg a vevőket, ezért az utódját teljesen átszabták, és egy hátsókerék-hajtású, elegáns limuzint terveztek az üzemanyagcellás autóból.
A jövő technológiáját érdemes feltűnő formába csomagolni, vallják az autógyártók, de a Toyota egy kicsit talán túl is lőtt a célon, ami az előző Mirai dizájnját illeti.
A hidrogénnel tankolható, üzemanyagcellás jármű technikája tényleg bámulatos, de mindez mit sem ér, ha a Mirai úgy nézett ki, mint egy nagyra nőtt Prius, csak annál is furcsább volt.
A Toyotánál ezért úgy döntöttek, hogy az utódját sokkal stílusosabbra szabják,
és a tanulmányautó után most azt is megmutatták, hogyan néz ki az új Mirai gyártásba kerülő változata. A koncepció elegáns, nyúlánk formáját megtartják, a Mirai ezzel igazi felsőkategóriás modell lesz, amit már a stílusa miatt is szerethetnek majd a vevők.
A 4,98 méter hosszú, 1,89 méter széles és 1,47 méter magas újdonság karosszériája a tanulmányautó legtöbb részletét megtartotta, a 2,92 méteres tengelytávján tágas utasteret rendeztek be. Az új Mirai középkonzoljára 12,3 colos érintőképernyő került,
a műszeregység is digitális, az anyagok pedig sokkal igényesebbek lesznek a kifutó modellnél.
A hátsókerék-hajtású Mirait vezetni is jobb lesz,
de erről egyelőre csak azt tudjuk, hogy a hatótávja 30 százalékkal nagyobb a korábbinál, ennek megfelelően egy feltöltéssel 650 kilométer körüli értékre számíthatunk. Az első találkozásra egy kicsit még várnunk kell, a Toyota új csúcsmodellje csak 2021-ben kerül a kereskedésekbe.