Szabadidős stílusú, de persze nem terepre való a Volkswagen nagyobbik elektromos autója, az összkerékhajtású ID.4, amiből most mégis elkészült az off-road változat, egyelőre csak egyetlen példányban.
A legújabb divatnak megfelelően a szabadidő-autók közé sorolható a Volkswagen nagyobbik elektromos autója, az ID.4, amiből összkerékhajtásos változat is készül, de ez nem jelenti azt, hogy érdemes lenne terepre menni vele. A gyáriak viszont most megépítették az autó off-road kiadását, ami már ránézésre is dögösebb lett.
Az alapokat a legerősebb kivitel, az ID.4 GTX adja, amelynek kombinált teljesítményét 299-ről 388 lóerőre növelték. Még érdekesebb, hogy a 18 colos OZ Racing kerekekre vaskos terepgumikat húztak, ehhez pedig a sárvédőket is kiszélesítették öt centivel.
Az autó orrára gallytörő és kartervédő, a tetőre pedig LED-es lámpasor került, még a hangját is izgalmasabbra programozták.
Az ID. XTREME egyelőre egyetlen példányban épült prototípus, amit
a Wörthersee mellett tartott GTI-találkozó elektromos megfelelőjén, az elektromos Volkswagenek márkatalálkozóján állítanak ki
a svájci Locarnóban, a Lago Maggiore partján. Bizony, ilyen is van már, és az elektromos autók térnyerésével valószínűleg egyre népszerűbb esemény lesz.
Ez is érdekelhet: