Szabadidős stílusú, de persze nem terepre való a Volkswagen nagyobbik elektromos autója, az összkerékhajtású ID.4, amiből most mégis elkészült az off-road változat, egyelőre csak egyetlen példányban.

A legújabb divatnak megfelelően a szabadidő-autók közé sorolható a Volkswagen nagyobbik elektromos autója, az ID.4, amiből összkerékhajtásos változat is készül, de ez nem jelenti azt, hogy érdemes lenne terepre menni vele. A gyáriak viszont most megépítették az autó off-road kiadását, ami már ránézésre is dögösebb lett.

Az alapokat a legerősebb kivitel, az ID.4 GTX adja, amelynek kombinált teljesítményét 299-ről 388 lóerőre növelték. Még érdekesebb, hogy a 18 colos OZ Racing kerekekre vaskos terepgumikat húztak, ehhez pedig a sárvédőket is kiszélesítették öt centivel.

Az autó orrára gallytörő és kartervédő, a tetőre pedig LED-es lámpasor került, még a hangját is izgalmasabbra programozták.

Az ID. XTREME egyelőre egyetlen példányban épült prototípus, amit

a Wörthersee mellett tartott GTI-találkozó elektromos megfelelőjén, az elektromos Volkswagenek márkatalálkozóján állítanak ki

a svájci Locarnóban, a Lago Maggiore partján. Bizony, ilyen is van már, és az elektromos autók térnyerésével valószínűleg egyre népszerűbb esemény lesz.

Ez is érdekelhet:

GTX néven jön az elektromos Volkswagenek GTI-je

Az ID.4-ből építették az elsőt.

ID.5 néven itt a Volkswagen következő elektromos autója

Sportváltozatban is jön az ID.4 kupéformájú testvére.

A Volkswagen ezzel a szedánnal készül a benzines autók utáni világra

A Passat elektromos alternatívája jövőre gyártásba is kerül.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

Ez a mustangos megmutatta, hogyan lehet igazán vagányan áthaladni a célvonalon

Bemutatták Michelisz Norbi idei versenyautóját és csapatát

További cikkeink a témában