A Volkswagen kompakt méretű szabadidő-autójánál most jött el a ráncfelvarrás ideje, és a friss formába hozott, igényesebb T-Roc a 300 lóerős sportmodellként és a vászontetős kabrióként is elérhető marad.
2017-ben lépett be a Volkswagen a kompakt méretű szabadidő-autók közé, a Tiguan kistestvére a T-Roc nevet kapta, és eléggé bejött a vevőknek, hiszen az eltelt idő alatt több mint egymillió példányt adtak el belőle. A kínálathoz csatlakozott a méretben alig eltérő T-Cross, és jön a Taigo is, ezért a modellfrissítéssel most feljebb pozícionálták a T-Rocot.
A T-Roc a ráncfelvarrással megkapta a Volkswagen legújabb stílusjegyét, a hűtőmaszkon folytatódó nappali menetfényt,
ami a Polótól az Arteonig a márka több típusán is megtalálható már. A fényszórók szériában LED-esek, opcióként mátrixfényszórók lehetnek, a szintén új hátsó lámpákhoz futófényes irányjelzőt lehet kérni, a kínálatban új színek és kerekek is megjelentek.
A belső tér átalakításával a vásárlók igényeire reagált a Volkswagen, a korábban kemény műanyagból készült műszerfalra és ajtókra puha tapintású borítás került.
Szériafelszerelés lett a digitális műszeregység, az érintőkijelző pedig kiemelkedik a műszerfalból, a képátlója akár 9,2 colos is lehet. Új még a kormánykerék és a klímaberendezés érintőgombos felülete.
A motorkínálat nem változik, a benzinesek közül a 110 lóerős 1.0 TSI, a 150 lóerős 1.5 TSI és a 190 lóerős 2.0 TSI választható, míg a 2.0 TDI teljesítménye 115, 150 és 190 lóerő lehet. A középső dízelhez opció, a 190 lóerős benzines és dízelmodellhez széria az összkerékhajtás.
A Volkswagen a csúcsmodellt is megtartotta, a T-Roc R teljesítménye továbbra is 300 lóerő.
Az autonóm vezetésre képes asszisztenseket továbbfejlesztették, és
maradt a kínálatban a piac jelenleg egyetlen kabrió szabadidő-autója is, a vászontetős T-Roc Cabriolet,
amelynek teteje gombnyomásra kilenc másodperc alatt lenyitható, és amely a többi modelltől eltérően nem Portugáliában, hanem a Karmann németországi üzemében készül.