Hatalmas arccal és gigantikus képernyővel a fedélzeten újult meg az amerikai szabadidő-autók királya, a Cadillac Escalade.
Annyira utolérhetetlenül hatalmas a Cadillac Escalade, hogy a rövidebb változatában is 5,4 méteres szabadidő-autó mellett szinte eltörpülnek az olyan európai óriások, mint az Audi Q7-es, az X7-es BMW vagy a Mercedes-Benz GLS. A tagadhatatlanul amerikai mércével tervezett Escalade szinte kőkorszakinak számító, alvázas alapjaival érdekes kontrasztban áll az utastér modern luxusa.
Sokat elmond a Cadillac Escalade méreteiről, hogy a 24 colos kerekek sem néznek ki alatta nagynak.
Tökéletesen illeszkedik az új trendekhez és az elektromos modellek arculatához is a frissített Cadillac Escalade arca, melyen a szélesen elterülő maszk mellett függőlegesen állnak a LED-es fényszórók, felettük pedig rövidke csíkban világítanak a menetfények. A középen trónoló Cadillac pajzsot világítás teszi látványosabbá, az Escalade-V-n pedig a hűtőmaszk is fényárban úszik.
Nagyon ritka látvány a feketétől eltérő színű Escalade, de azért a Cadillac dizájnerei mindig próbálkoznak. Most is kikevertek néhány új színt a modellhez, hogy bőven legyen mi helyett megint a feketét választani. Az Aegean Stone egy zöld, a Deep Sea Metallic nevű kék vagy a Latte Metallic, mely egy világos bronz árnyalat.
Faltól falig képernyő néz szembe Cadillac Escalade bőrrel gazdagon kárpitozott utasterével.
Már évekkel ezelőtt felismerte a General Motorshoz tartozó Cadillac, hogy az európai márkákkal csak úgy vehetik fel a versenyt, ha a beltér hangulatát és minőségét új szintre emelik. Az Escalade-ben kényelmes bőrfotelek vannak a harmadik üléssorban is, az utasok felett pedig nagy panoráma üvegtetőn árad be a fény. A frissített modell legnagyobb újdonsága azonban a vezető előtt lévő 35 colos kijelző, valamint az utas 20 colos érintőképernyője. Opcionálisan a második sor utasai előtt is lehet egy-egy 12,6 colos kijelző, így biztosan nem lesz hiány pixelekből a fedélzeten.
Nincs már sorhatos dízelmotor az Escalade-ben, az alapváltozatban egy 6,2 literes, szívó V8-as van 420 lóerővel, az Escalade-V sportmodellben pedig ugyanez a motor kompresszorral és több mint 680 lóerővel. Mindkét esetben tízfokozatú automata váltó és összkerékhajtás csatlakozik hozzá. A jó úttartást a Magnetic Ride futómű garantálja, a kényelmes futást pedig a légrugó, de alap az önvezetéshez egyre közelebb álló Super Cruise rendszer is a nagy Cadillacben.
Ez is érdekelhet: