Hatalmas arccal és gigantikus képernyővel a fedélzeten újult meg az amerikai szabadidő-autók királya, a Cadillac Escalade.

Annyira utolérhetetlenül hatalmas a Cadillac Escalade, hogy a rövidebb változatában is 5,4 méteres szabadidő-autó mellett szinte eltörpülnek az olyan európai óriások, mint az Audi Q7-es, az X7-es BMW vagy a Mercedes-Benz GLS. A tagadhatatlanul amerikai mércével tervezett Escalade szinte kőkorszakinak számító, alvázas alapjaival érdekes kontrasztban áll az utastér modern luxusa.

Sokat elmond a Cadillac Escalade méreteiről, hogy a 24 colos kerekek sem néznek ki alatta nagynak.

Tökéletesen illeszkedik az új trendekhez és az elektromos modellek arculatához is a frissített Cadillac Escalade arca, melyen a szélesen elterülő maszk mellett függőlegesen állnak a LED-es fényszórók, felettük pedig rövidke csíkban világítanak a menetfények. A középen trónoló Cadillac pajzsot világítás teszi látványosabbá, az Escalade-V-n pedig a hűtőmaszk is fényárban úszik.

Nagyon ritka látvány a feketétől eltérő színű Escalade, de azért a Cadillac dizájnerei mindig próbálkoznak. Most is kikevertek néhány új színt a modellhez, hogy bőven legyen mi helyett megint a feketét választani. Az Aegean Stone egy zöld, a Deep Sea Metallic nevű kék vagy a Latte Metallic, mely egy világos bronz árnyalat.

Faltól falig képernyő néz szembe Cadillac Escalade bőrrel gazdagon kárpitozott utasterével.

Már évekkel ezelőtt felismerte a General Motorshoz tartozó Cadillac, hogy az európai márkákkal csak úgy vehetik fel a versenyt, ha a beltér hangulatát és minőségét új szintre emelik. Az Escalade-ben kényelmes bőrfotelek vannak a harmadik üléssorban is, az utasok felett pedig nagy panoráma üvegtetőn árad be a fény. A frissített modell legnagyobb újdonsága azonban a vezető előtt lévő 35 colos kijelző, valamint az utas 20 colos érintőképernyője. Opcionálisan a második sor utasai előtt is lehet egy-egy 12,6 colos kijelző, így biztosan nem lesz hiány pixelekből a fedélzeten.

Nincs már sorhatos dízelmotor az Escalade-ben, az alapváltozatban egy 6,2 literes, szívó V8-as van 420 lóerővel, az Escalade-V sportmodellben pedig ugyanez a motor kompresszorral és több mint 680 lóerővel. Mindkét esetben tízfokozatú automata váltó és összkerékhajtás csatlakozik hozzá. A jó úttartást a Magnetic Ride futómű garantálja, a kényelmes futást pedig a légrugó, de alap az önvezetéshez egyre közelebb álló Super Cruise rendszer is a nagy Cadillacben.

Ez is érdekelhet:

Elektromos óriás a Cadillac Escalade IQ

Nagy hatótáv, önvezetés, luxus és erő is fért bőven a hatalmas Cadillac Escalade IQ-ba.

Vérbeli sportlimuzin a Cadillac CT5-V Blackwing

Nincs semmi villany, csak kompresszoros V8 (vagy turbós V6).

A Cadillac is elkészült az elektromos luxusautójával

Mutatjuk a BMW i7 és a Mercedes EQS amerikai riválisát.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
31% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
69% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés