A naptár szerint itt az ideje a ráncfelvarrásnak, de a Honda csak finoman igazított a Civic formáján, ami még mindig elég jól néz ki.
Még csak két éve, 2022-ben vezettük először a Civic jelenlegi, tizenegyedik generációját, ami a fantasztikus Type R-t leszámítva nálunk már csak hibridként érhető el, de a hibridek közt egyértelműen a sportosabbak közé sorolható. Most máris itt az ideje a ráncfelvarrásnak, Japánban és az Egyesült Államokban ugyanis már 2021-ben bevezették, és a japán márkáknál megszokott módon három évvel későbbre írták be a megújulást a naptárba.
Nem kell nagy változtatásokra számítanod, a jelenlegi Civic formáját ugyanis nagyon eltalálták,
és a Honda jó érzékkel csak finoman igazított a sportos ferdehátú karosszérián. Szemből nézve a hűtőmaszk hagyományosabb rácsozása tűnhet fel, és a lökhárító nagy légbeömlőjét is más formájúra cserélték, míg a két oldaláról eltűntek a méretes ködlámpafészkek, ide is karcsú légbelépőket terveztek a dizájnerek.
Más újdonságról nem is lehet beszámolni, a Civic hátsó része és belső tere maradt olyan, mint amilyennek megismertük és megszerettük. A Honda egyelőre az amerikai és a japán piacon vezette be a megújult kompakt modellt, de biztosak vagyunk benne, hogy hónapokon belül az európai kereskedésekben is megjelenik az autó. 184 lóerős elektromotorjával és kétliteres benzinmotorjával a 4,55 méter hosszú Civic jelenleg 15 120 000 forinttól kapható.
Ez is érdekelhet: