Csak sajnálhatjuk, hogy a Honda nem tervezi az európai piacon forgalmazni a Pilot új generációját: a CR-V-nél nagyobb szabadidő-terepjáró a hétüléses utasterével és hathengeres motorjával ígéretes családi autó.

A Honda európai választékában a hamarosan megújuló CR-V a legnagyobb szabadidő-autó, pedig a japán gyártónak az amerikai piacon van ennél termetesebb SUV-je is. A Pilot előző generációja 2015-ben jelent meg, és az új modell a letisztultabb dizájnjával még többeknek tetszhet, mint a különc formájúnak tartott elődei.

A Pilot méretei jelentősen nőttek, a hossza 14 centivel 5,08 méterre növekedett,

a tengelytávja hét centivel 2,89 méteresre bővült, az utastere természetesen hétüléses. A műszerfala az újabb Hondákból lehet ismerős, nyomógombos irányváltóval, felárért 10,25 colos digitális műszeregységgel és 9 colos központi érintőképernyővel.

A motorja elég izgalmasan hangzik, hiszen egy újonnan fejlesztett 3,5 literes V6-osról van szó, ami 289 lóerőre képes, és tízfokozatú automata sebességváltón keresztül hajtja a kerekeket. Az elődjéhez hasonlóan az új Pilot sem jön a kontinensünkre, pedig két riválisa, a Ford Explorer és a Toyota Highlander is kapható az európai piacon – igaz, csakis hibridként.

Ez is érdekelhet:

Mutatjuk, milyen lesz a Honda CR-V új generációja

A Honda családi szabadidő-autója ebben a formában érkezik az európai utakra is.

A Honda megvillantotta a vadonatúj Accordot

Örülnénk neki, ha visszatérne az európai utakra, de nem fog.

A Honda legnagyobb elektromos autója lesz a Prologue

Mutatjuk, milyen lesz a Honda jövője az elektromos autók korában.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában