Nagy ígéretet tesz a Jeep Wagoneer S azzal, hogy nagyjából 480 kilométert megy el egy feltöltéssel, amit azonban tuti könnyebben tud a 600 lóerős elektromos szabadidő-autó, az a 3,5 másodperces százas sprint.

Minden akadályt leküzdő terepjáróiról lett híres a Jeep, ezért is hívják sokan ezeket az autókat dzsipnek, de az egyre szigorúbb kibocsátási szabályok és a trendek egyértelműen megmutatták, hogy a túléléshez elengedhetetlen egy olyan erős elektromos szabadidő-autó, mint a Wagoneer S. A kis Avenger kapható benzinmotorral is, ezért ez az első kizárólag elektromos Jeep.

Pontosan arra az STLA Large platformra épül a Jeep Wagoneer S, mint az elektromos Dodge Charger Daytona.

Hétlyukú hűtőmaszkja van, de ennél több elem nem is nagyon emlékeztet a hagyományos Jeepre a Wagoneer S-en, ez már egy egészen másik autó. A terepjárás helyett sokkal inkább a mindennapok kényelmes szabadidő-autója, melyen szinte észrevétlen aerodinamikai trükkökkel igyekeztek tompítani a hatalmas homlokfelületet. Különösen a hátsó szárny érdekes, mely oldalról szinte alig látható. Ilyen apróságokkal szorították le a légellenállási együtthatóját 0,29-re.

Padlója alatt egy 100 kilowattórás akkumulátorcsomag van, a 400 voltos rendszer egyenáramú gyorstöltőn (DC) 20-ról 80 százalékra 23 perc alatt töltődik fel. Két villanymotorja összesen 600 lóerőt és 800 Nm nyomatékot tud, ezzel a 4,9 méteres Wagoneer S 3,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára.

Négy kijelző világít a műszerfalon, a zene pedig az 1160 wattos és tizenkilenc hangszórós McIntosh hifin szól.

Kétküllős kormánya mögött digitális műszeregység van, a középkonzolon pedig két érintőképernyő, melyek közül az alsón a klíma virtuális gombjai jelennek meg, de ezzel még nincs vége, hiszen az utas oldalán is akadt egy érintőkijelző a Wagoneer S-ben. Az utastér hangulatvilágításához 64 szín közül lehet választani, a kilincsek pedig villanyautós szokás szerint elektromosak.

Hátsó csomagtartója 850 literes, de a Jeepben az orrban is van egy kis tárolórekesz, ahová a ritkábban használt töltőkábeleket lehet pakolni. A Jeepet és utasait egy seregnyi vezetéstámogató asszisztens védi, a fedélzeti rendszere pedig felhőn keresztül frissül. Aki pedig ki le szeretne térni vele az útról, annak van emelt hasmagasságú, terepmódokkal kiegészített Trailhawk változat.

Ez is érdekelhet:

Kirándulni hív a kabátba öltöztetett Jeep Avenger

Itt a Jeep, aminek kabátot húztak a belsejére.

Zöld rendszámmal jön az új Jeep Grand Cherokee

A típus történetében először hibrid lesz.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Láttad már Palvin Barbit szexi mikulásruhában?

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
36% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
64% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Miért gondolunk máshogy a férfiak szexuális örömszerző eszközeire?
Hirdetés