Nagy ígéretet tesz a Jeep Wagoneer S azzal, hogy nagyjából 480 kilométert megy el egy feltöltéssel, amit azonban tuti könnyebben tud a 600 lóerős elektromos szabadidő-autó, az a 3,5 másodperces százas sprint.

Minden akadályt leküzdő terepjáróiról lett híres a Jeep, ezért is hívják sokan ezeket az autókat dzsipnek, de az egyre szigorúbb kibocsátási szabályok és a trendek egyértelműen megmutatták, hogy a túléléshez elengedhetetlen egy olyan erős elektromos szabadidő-autó, mint a Wagoneer S. A kis Avenger kapható benzinmotorral is, ezért ez az első kizárólag elektromos Jeep.

Pontosan arra az STLA Large platformra épül a Jeep Wagoneer S, mint az elektromos Dodge Charger Daytona.

Hétlyukú hűtőmaszkja van, de ennél több elem nem is nagyon emlékeztet a hagyományos Jeepre a Wagoneer S-en, ez már egy egészen másik autó. A terepjárás helyett sokkal inkább a mindennapok kényelmes szabadidő-autója, melyen szinte észrevétlen aerodinamikai trükkökkel igyekeztek tompítani a hatalmas homlokfelületet. Különösen a hátsó szárny érdekes, mely oldalról szinte alig látható. Ilyen apróságokkal szorították le a légellenállási együtthatóját 0,29-re.

Padlója alatt egy 100 kilowattórás akkumulátorcsomag van, a 400 voltos rendszer egyenáramú gyorstöltőn (DC) 20-ról 80 százalékra 23 perc alatt töltődik fel. Két villanymotorja összesen 600 lóerőt és 800 Nm nyomatékot tud, ezzel a 4,9 méteres Wagoneer S 3,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára.

Négy kijelző világít a műszerfalon, a zene pedig az 1160 wattos és tizenkilenc hangszórós McIntosh hifin szól.

Kétküllős kormánya mögött digitális műszeregység van, a középkonzolon pedig két érintőképernyő, melyek közül az alsón a klíma virtuális gombjai jelennek meg, de ezzel még nincs vége, hiszen az utas oldalán is akadt egy érintőkijelző a Wagoneer S-ben. Az utastér hangulatvilágításához 64 szín közül lehet választani, a kilincsek pedig villanyautós szokás szerint elektromosak.

Hátsó csomagtartója 850 literes, de a Jeepben az orrban is van egy kis tárolórekesz, ahová a ritkábban használt töltőkábeleket lehet pakolni. A Jeepet és utasait egy seregnyi vezetéstámogató asszisztens védi, a fedélzeti rendszere pedig felhőn keresztül frissül. Aki pedig ki le szeretne térni vele az útról, annak van emelt hasmagasságú, terepmódokkal kiegészített Trailhawk változat.

Ez is érdekelhet:

Kirándulni hív a kabátba öltöztetett Jeep Avenger

Itt a Jeep, aminek kabátot húztak a belsejére.

Zöld rendszámmal jön az új Jeep Grand Cherokee

A típus történetében először hibrid lesz.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Befejeződött az F1 idei szezonja. Nálad ki az év versenyzője?
29% Norris
51% Verstappen
9% Piastri
2% Russell
9% Egy másik versenyző
A private jet nem luxust, hanem minőségi időt ad – felszálltunk a VistaJet zászlóshajó gépére
Hirdetés