Sokunk kedvence a Lancia Delta legsportosabb változata, a HF Integrale, amit ezúttal a Manhart vett kezelésbe. A német tuningcég munkája során a forma nem változott, de a kétliteres turbómotor teljesítménye csaknem a duplája lett a Manhart Integrale 400-ban.

A Manhart nevéről az izmosított német autók, Audik, BMW-k, Porschék és Volkswagenek jutnak eszünkbe, de a tuningcég időnként szívesen dolgozik más márkákon is. A legutóbb pedig nem is egy új modellt, hanem egy legendás veteránt, a Lancia Delta HF Integralét állították a műhelyükbe, hogy kiderüljön, mit lehet kihozni belőle.

A munkát a kétliteres, 16 szelepes turbómotorral kezdték, ami új feltöltővel, dugattyúkkal, hajtókarokkal, vezérléssel és üzemanyag-pumpával jócskán erősebb lett.

A teljesítményét valójában csaknem a duplájára növelték, az eredeti 200-ről 375 lóerőre,

és hogy át tudja vinni az 550 Nm nyomatékot, az ötfokozatú kézi váltót és a tengelykapcsolót is módosították.

A formához ugyanakkor tisztelettel nyúltak, a nagyobb teljesítmény miatt felkerült Brembo fékrendszer tette szükségessé a méretes, 17 colos OZ Racing kerekeket, amelyek remekül állnak a Deltának. De ezeken kívül csak egy pár légterelőt tettek fel a matt zöld karosszériára, az utastérben pedig bőrrel és alcantarával kárpitozták újra az üléseket.

Ez is érdekelhet:

Tökéletes álomautó ez a Lancia Delta HF Integrale Evoluzione

Ez egy legenda, méghozzá a legjobb formában!

Hihetetlenül keveset futott Lancia Delta Integralét találtak

Lehet, hogy többet mész egy nap, mint amennyit ez a harminc éves Integrale ment összesen.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

További cikkeink a témában
Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli
Hirdetés