Nem a saját márkanevén, hanem a Mobilize mobilitási szolgáltató neve alatt vezeti be az európai piacra azt a kínai elektromos autót a Renault, amit csak taxisok kaphatnak majd meg.
A Renault az év elején árulta el a következő évekre vonatkozó stratégiáját, és ennek egy új márka, a Mobilize is része volt. A tevékenysége igen szerteágazó lesz, nem egy hagyományos autómárkáról van szó, hanem mobilitási szolgáltatóról, aminek máris megismerhetjük az egyik első termékét. A Limo egy tisztán elektromos hajtású taxi.
Az autó a Renault és a Jiangling közös terméke, és eredetileg a kínai piacra szánták, de hamarosan az európai utakra is megérkezhet a Mobilize égisze alatt. Nem egy új Renault-ról van tehát szó, hanem egy
olyan kínai elektromos autóról, amit kimondottan a személyszállítást végző szolgáltatók jellemző igényei szerint alakítottak ki.
A Limo egy 4,67 méter hosszú szedán, a megszokottnál nagyobb, 2,75 méteres tengelytávval,
ezért a hátsó üléssor is tágasnak ígérkezik, a lapos padlója miatt akár három felnőtt is kényelmesen ülhet ide, a beszállást a szélesebbre nyíló ajtók könnyítik meg, a csomagtér 411 literes. A sofőrről sem feledkeztek meg, kényelmes vezetőülést és hűthető italtartót terveztek neki.
A műszerfal nem lehet ismerős a Renault-modellekből, de az új autók receptje szerint készült, 10,25 colos műszeregységgel és 12,3 colos érintőképernyővel. Az elektromotorja 150 lóerős, amivel 9,6 másodperc alatt gyorsul százra, szóval
nem okoz majd gondot tartani a városi forgalom ritmusát, a taxis célokra a 140 km/órás végsebesség is elegendő.
A Mobilize szerint a Limo fordulóköre nem lesz nagyobb, mint egy Cliónak, és
a 60 kilowattórás akkumulátor egy feltöltésével megtehető 450 kilométer is ígéretesen hangzik,
a gyorstöltéssel 40 perc alatt 250 kilométerrel növelhető a hatótáv. A Limót még a taxisok sem vehetik meg, csak bérelhetik, ami az ígéret szerint jobban megéri majd nekik.
A Limo bemutatóját a szeptemberi müncheni autószalonon tartják, és az első flotta tesztjeit is ekkor kezdik meg, majd 2022 második felétől lehet előfizetni az elektromos taxikra egyes európai országokban.