Minél gyorsabb töltés, növekvő hatótávok és hihetetlen gyorsulási idők helyett most a Ford bedobta a murvás útra hangolt Mustang Mach-E Rally-t, amivel az elektromos szabadidő-autó szórakoztató oldalát villantják meg.

Akármennyire is úgy néz ki a Ford Mustang Mach-E, mint egy elektromos szabadidő-autó, valójában a hasmagassága alacsonyabb az igazi Mustang kupénál. Ez az apróság önmagában jelzi, hogy hiába néz ki úgy a Mustang Mach-E, nem érdemes vele magabiztosan bevágódni a bokrok és fák sűrűjébe. Ezen fordít nagyot a Mustang Mach-E Rally.

Emelt hasmagasság, ralis stílusú felnik és hatalmas hátsó szárny.

Teljesen új ízt ad a Mustang Mach-E-nek az a néhány kiegészítő, ami a Rally változatra került. A kupé klasszikus stíluselemeit magára húzó elektromos szabadidő-autó alá 235 széles Michelin CrossClimate négyévszakos gumikba csomagolt, fehér színű 19 colos felnik kerültek. A kerekek mögött 20 milliméterrel megemelt futómű van kifejezetten ehhez a modellhez hangolt MagneRide lengéscsillapítókkal, az első féktárcsák 385 milliméter átmérőjűek, a pirosra fényezett nyergeket a Brembo szállítja.

Fekete sáv fut végig a karosszérián, a tetőt szintén fekete színűre fényezték, a gépháztetőn pedig két csík fut végig. Hűtőmaszkjába két szúrófényt integráltak, a hátsó spoilert pedig a Focus RS-hez hasonló megoldással dolgozták át. Hogy tényleg alkalmas legyen a murván csapatásra, leburkolták a Mustang Mach-E Rally alját, az ajtókat és a sárvédőket pedig lefóliázták, hogy a hajtás és a fényezés is ellenállóbb legyen a felcsapódó kövekkel szemben.

Menetstabilizálójának csapatós programját kifejezetten úgy hangolták, hogy murván is kezes legyen a Mach-E Rally.

Komolyan vették a Ford mérnökei a feladatot, hogy a Mach-E-ből szórakoztató autót csináljanak, ezért a michigani tesztközpontban frissen épített pályán, raliversenyzők hangolták az autót. Miközben a Fordnál sorra tűnnek el az olyan pályanapokra kacsintó sportmodellek, mint a Focus RS vagy a Fiesta ST, olyan terepjárók bukkannak fel, mint az igazán erős Ranger Raptor és a Bronco.

Akkumulátorának nettó kapacitása 91 kWh, amivel a Ford szerint akár 490 kilométert is képes megtenni egy feltöltéssel a Mach-E Rally, melynek két villanymotorja 487 lóerős rendszerteljesítményt dob össze, a maximális nyomatéka pedig 880 Nm.

Ez is érdekelhet:

Az elektromos Mustang Mach-E erősebb lett, mint gondoltuk

A Teslához hasonlóan Performance változata is lesz.

Kétezer lóerős őrült Transitot épített a Ford

Na, ezt nevezzük fehér furgonnak!

Támogatott és ajánlott tartalmaink
További cikkeink a témában