A leghosszabb drift abszolút rekordját ugyan nem a Porsche Taycan döntötte meg, de azt a Guinness is elismeri, hogy elektromos autóval ennyit még nem mentek keresztben.
Újabb rekordot döntött a Porsche Taycan, amikor maratoni távot, 42,171 kilométert mentek vele keresztben, és ez a leghosszabb driftelés, amit elektromos autóval valaha bemutattak. Igaz, a megjelenése előtt nem sok olyan elektromos autó volt, ami erre alkalmas lett volna, talán csak a Tesla. Elon Musk máris készülhet a visszavágóra.
A márka instruktora, Dennis Retera ült a kormánykerék mögé a Porsche tesztpályáján a Hockenheimringen, és a fellocsolt aszfalton 210 kört tett meg 55 perc alatt, ami 46 km/órás átlagot jelent.
A rekorddöntéshez az elektromos autó hátsókerék-hajtású változatát használták, ez egyelőre csak Kínában kapható.
Nem ez az egyetlen rekord, ami a Taycan nevéhez fűződik. A Porsche elektromos autója az olaszországi Nardò körpályáján 24 óra alatt 3425 kilométert tett meg nagy sebességgel, a német Lahr reptér kifutópályáján pedig egymás után 26-szor gyorsult 200 km/órára, minden probléma nélkül. A legendás Nürburgring-Nordschleife pályáját pedig 7 perc 42 másodperc alatt teljesítette a Taycan csúcsmodellje, ami a kategóriájában a legjobb értéknek számít.
A leghosszabb drift abszolút rekordjától ugyanakkor még messze van a Porsche eredménye.
2017-ben a Toyota GT86-tal 168,5 kilométerre javították a korábbi rekordot, majd egy évvel később a BMW M5-tel 8 óra alatt összesen 374 kilométert mentek kilinccsel előre. Az eredményhez menet közben tankolták meg a kocsit egy másik M5-ből, amivel a leghosszabb páros drift rekordját is beállították.