Lendületben van a Honda, nagy léptekkel újítja meg a kínálatát, és ennek egyik legfontosabb tagja a vadonatúj CR-V, amit már leplezetlenül is megmutattak, de még csak részletekben.

Az utóbbi időben egyre nagyobb léptekkel újítja meg a kínálatát a Honda. A tisztán elektromos Honda e mellett kijött a vadonatúj Jazz, majd az alapjára épülő HR-V, mind a kettő immár kizárólag hibrid hajtással kapható. Az új Civic érkezését már bejelentették, ahogyan a Type R változatát, és az európai utakra ZR-V néven kerülő crossovert is, most pedig a legnagyobb modellen a sor.

A CR-V már eddig is a Honda egyik legkeresettebb modellje volt, és a hamarosan érkező hatodik generációja ezt a sorozatot folytathatja.

A képek alapján a dizájn nem távolodik el az elődje stílusától, de az újabb Hondákon látott formajegyekkel frissítik fel. A méretei is nőnek, a hossza 4,7 méterre, a tengelytávja 2,7 méterre, hogy helyet adjon alatta a 4,56 méteres ZR-V-nek.

A modell sikerét a tágas és variálható, akár hétüléses belső tere adja, és nem lesz ez másként a hatodik generációnál sem.

A Honda az új CR-V műszerfalát is megmutatta, amely a HR-V és a Civic stílusát követi a vetített műszerekkel, az új infotainment rendszerrel és az utastér teljes szélességén húzódó, huzatmentes szellőzést biztosító légbeömlőkkel.

Az előző szériában jelent meg a Honda sajátos hibrid hajtása, és ennek továbbfejlesztett változatát kapja meg az új CR-V is, amelyet a márka többi típusához hasonlóan már csakis hibridként lehet majd megvenni. A képek alapján az új CR-V már készen várja, hogy leleplezze a Honda, a jelek szerint nem kell sokat várnunk a bemutatójára.

Ez is érdekelhet:

Sportos hibrid kompakt lesz az új Honda Civic

A Honda bemutatta a vadonatúj Civic európai változatát.

A Honda talált egy új nevet a kompakt szabadidő-autójához

Jövőre jön a Civic-méretű hibrid újdonság, most elárulták a nevét.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ráhúzta egy taxis a kormányt egy bringásra az Alagút bejáratánál, aztán a kijáratnál kiszállt és elé állt

Ezt a Ferrarit igazán megcsúfították, hogy extrém körülmények között is lehessen versenyezni vele

Gyorsabb lett, mégis kevesebbet fogyaszt – kipróbáltuk a megújult Lexus UX-et

További cikkeink a témában