Sok más autógyártó után a Volvo is lecseréli az emblémáját, és a többi márkához hasonlóan a legújabb divat szerint egyszerűbb, kétdimenziós logóra vált.

Az utóbbi években egymás után cserélték le az emblémájukat az autógyártók. Pár márka, mint a Peugeot és a Renault egy klasszikus régi logót elevenített fel, de a legtöbb cégnél, mint a BMW, a Nissan vagy az Opel egy letisztultabb, kétdimenziós változatot terveztek. A legújabb divat szerint ezt az utat választotta a Volvo is.

Nagy meglepetésre nem kell számítanod, megmarad az eredeti embléma témája, ami már 1930-tól fogva díszíti a Volvókat.

A körbe foglalt felirat a felfelé mutató nyíllal viszont nem a férfi nemet jelenti, mint sokan gondolják, hanem az alkímiában a vas jele volt. A Volvo pedig a latin volvere szóból származik, ami annyit tesz: gurulni.

Az új emblémának nem volt nagyszabású bejelentése, a svéd márka egyszerűen csak kicserélte a honlapján és a közösségi oldalakon.

Egyelőre csak itt használják, az autókra várhatóan 2023-tól kerülhet fel, de a legújabb modelleken, mint a tisztán elektromos hajtású C40 és a Concept Recharge, már egy egyszerűsített embléma kapott helyet.

Ez is érdekelhet:

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
32% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
68% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés