Ha csak azokat az autós újdonságokat soroljuk, amelyek érkezéséről most tudunk, már akkor is izgalmas évnek nézünk elébe, és az időközben bemutatkozó meglepetésekről még nem is beszéltünk. Mutatjuk, milyen autós újdonságokra számíthatsz 2019-ben.

Még éppen csak elkezdődött az év, de már most tudjuk, hogy rengeteg autós újdonság érkezik 2019-ben. Úgy gondoltuk, hogy összeszedjük nektek azt a száz modellt, amit ebben az évben vezetnek be az autógyártók, de hamar kiderült, olyan sokról tudunk már most, hogy körülbelül 140-150 lett belőle. Mondjuk is, mire készülj autós fronton az idén.

Aston Martin

Szinte meg sem száradt a festék az új Vantage és a DB11 prospektusán, az Aston Martin máris két újabb irányba bővíti a kínálatát.

Az egyik tényleg egészen új irányt jelent, hiszen a DBX a szabadidő-terepjárók közé érkezik, és a csaknem elkészült prototípusát már tesztelik, úgyhogy nem lehet messze a premierje. Ha minden igaz, jön a Rapide elektromos változata is, a csúcsok csúcsán pedig gyártásba kerül a Valkyrie, ami az F1-es versenyautók technikáját viszi a közútra.

Audi

Egyszerre több fronton támad az Audi, amitől több mint egy tucat új modellre számíthatsz ebben az évben. Még éppen csak megérkezett a kereskedésekbe az új, minden eddiginél sportosabb A1, Győrben is elkezdődött a vadonatúj Q3 gyártása, és reméljük, hogy hamarosan megismerhetjük közelebbről az e-tront is, a márka első tisztán elektromos autóját.

Az Audi már megmutatta, mire készüljünk elektromos fronton, hiszen jön az e-tron Sportback változata, egy villanymotoros túrakocsi, és a sportos modellek kedvelőit sem hanyagolják el, érkezik az új S6 és RS6, valamint a vele megegyező technikával az S7 és RS7, és ne feledjük az új A6 Allroad és konnektorról tölthető hibrid változatát sem.

A szabadidő-terepjárók között erősít a körülbelül 300 lóerős SQ2 és az ennél is izmosabb RS Q5, és az Audi sportautói is megújulnak, a TT és az R8 is ráncfelvarráson esik át. Szintén izgalmasabb külsőt kap az eddig szolidnak mondható A4, és a Q8 érkezésével a nagydarab Q7-et is átszabják, hogy megőrizze helyét a kínálat csúcsán.

És amikor azt hitted, hogy ennél több újdonságot egyszerűen lehetetlen bemutatni, akkor számíts még az A3 új generációjára, hiszen ez az egyik legrégebbi modell az Audinál, és 2019-ben mutatkozik be egy új kategóriában a márka, a Q4 néven emlegetett, de valószínűleg Q3 Sportback néven piacra kerülő kupéformájú SUV, amit szintén Győrben gyártanak majd.

Bentley

A hazánkba érkezett Bentley is szolgál majd újdonságokkal, rögtön a Szerémi úti budapesti szalon megnyitóján ott volt a Continental GT nyitott tetős változata, amit alig pár nappal azelőtt lepleztek le hivatalosan. A luxuskupé és kabrió pedig hamarosan testvért kap, érkezik a Flying Spur utódja, ami a Bentley szerint nemcsak luxus, hanem high-tech terén is szintet fog lépni.

BMW

Két területen is erősít a BMW, a hagyományos személyautók és a szabadidő-terepjárók terén is seregnyi új modellt várunk. A kereskedésekbe érkezik a vadonatúj 3-as sorozat, ami új mércének számít a prémium középkategóriában, és a kombi változat leleplezése még hátravan. A 8-as sorozatból a Coupé után jön a Cabriolet és a négyajtós Gran Coupé, a hatalmas hűtőmaszkkal megújult 7-es sorozat mellé pedig még idén befut az 1-es sorozat teljesen új generációja.

A kínálatot az új X5 után egy még nagyobb SUV koronázza majd meg, a hatalmas X7, és számíthatunk a kupéformájú X6 generációváltására is. Az X3 és az X4 nemrég újult meg, és már a küszöbön van az eddigi legizmosabb M változatuk, aminek a prototípusát mutatta már a BMW. Ha valamit, akkor az új, vászontetős Z4-et várjuk a legjobban az összes közül.

Citroën

Az 1919-ben alapított, éppen százéves francia márkánál erősen indul az év, hiszen az új Berlingo után máris egy divatos szabadidő-autóval érkeznek, a szalonokba kerül a C5 Aircross, ami a kategóriája legkényelmesebb típusának ígérkezik. A születésnap örömére tanulmányautókkal is készülnek, nagyon kíváncsian várjuk, mit elevenítenek fel vele.

Az önállósodott DS-nél még nagyobb lesz a nyüzsgés: az újonnan bevezetett DS 7 Crossback megjön konnektorról tölthető, összkerékhajtású hibrid kivitelben, nem sokkal később jön a kisebb DS 3 Crossback, tisztán elektromos hajtással is, és még az év vége előtt számíthatunk egy kifinomultan elegáns francia limuzinra, várhatóan DS 8 néven.

Ford

A Fordnál komolyan vették a kínálat megújítását, a nemrég leváltott Fiesta és Focus után érkezik az utóbbi szabadidős Active és sportos ST kivitele, és ráncfelvarrást kap a Mondeo is, amiből már hibrid kombit is kínálnak majd.

2019-ben ismerhetjük meg a Kuga utódját, és egy kisebb, kompakt crossovert is, ami akár a Puma nevet is kaphatja. Európába érkezik a hatalmas Explorer új generációja, Raptor kivitellel erősít a megújult Ranger, és még egy amerikai Fordnak örülhetünk, az új Mustang Bullitt kiadásának.

Honda

Nem várt helyről érkezik a hibrid szabadidő-autók ellenfele, a Honda elkészítette az új CR-V benzines-elektromos változatát, ami szintén idén érkezik. A nemrég felfrissült HR-V megjelenik turbós motorral, Sport kivitelben is, és még ebben az évben szériagyártású változatban is megmutatja magát a tisztán elektromos hajtású cuki kisautó, az Urban Concept.

Hyundai

A Hyundai épp azzal tett le nagyot az asztalra, hogy az i30 N az erősebb konkurenseknél is több élményt kínál, és most megérkezik a 275 lóerős sportmodell a csábos Fastback karosszériával is. A tisztán elektromos Kona Electric és a vadonatúj Santa Fe mellett a városi apróság i10 utódjára is számíthatunk az idén.

Infiniti

Teljesen újragondolja a kínálatát az Infiniti, aminek a középpontjában természetesen a divatos szabadidő-terepjárók állnak. A kategória legerősebb mezőnyébe érkezik az új QX50, és ha hinni lehet a márkának, ezt követően csak hibrid és tisztán elektromos autókat mutatnak majd be.

Jaguar

A nagy presztízsű brit márka néhány év leforgása alatt teljesen megújította a kínálatát, és az elektromos I-Pace-szel óriásit előzött a prémium konkurensek előtt. Most azon a sor, hogy felfrissítsék a választékot, így ráncfelvarrást kap az XE és az XF, jön a teljesen új XJ, akár elektromos változatban is, és megújul az F-Pace is.

Jeep

Az amerikai gyártó növekvőben van, a Fiat Chrysler Automobiles egyik legerősebb pillére nem hagyja abba az új modellek bemutatását. Nemrég érkezett meg a csak stílusában retró, de vadonatúj Wrangler, és megújult a Renegade is, ami ebből az alkalomból háromhengeres motorokat kapott. Az év elejére a felfrissített Cherokee is megérkezett, és már tudjuk, hogy a Wrangler platós változata is úton van Gladiator néven.

Kia

Már senkinek sem kell bizonygatni, hogy a Kia az élmezőnybe lépett, és a koreai márka nem áll le az újabb kategóriák meghódításával. A vadonatúj Ceed például elkészült egy látványos shooting brake karosszériával ProCeed néven, és nem sokkal utána egy crossover kivitelre is számíthatunk. 2019-ben jön a funky stílusú Soul új generációja és a tisztán elektromos hajtású e-Niro is.

Lamborghini

Az Urus felforgatta a márka körüli állóvizet, a bivalyerős szabadidő-terepjárón a sor, hogy megváltoztassa a Lamborghiniről kialakult képet. De nem álltak le a hagyományos sportautók gyártásával sem, amire a bizonyíték a Huracán Evo változata, hátsókerék-kormányzással és még izmosabb V10-es motorral.

Land Rover

Össze sem lehet hasonlítani a Land Rover jelenlegi kínálatát a korábbival, a brit márka levetkőzte korábbi nyers stílusát, és hibátlanul teljesít luxusautóként is. Az idei év legnagyobb durranása a Defender új generációja lesz, ami állítólag megőrzi a legendás elődje kiváló terepképességeit, de jóval civilizáltabb lesz. A Discovery Sport megújulására is számíthatunk.

A nagyobb presztízsű Range Rover háza táján is lesz újdonság bőven, itt a teljesen új Evoque, ami csak a formájával idézi az elődjét, megújul a nagy Range Rover és Range Rover Sport, és a látványos formájú Velar is elkészül a legsportosabb SVR kivitelben.

Lexus

A japánok luxusmárkáját mára mindenki a hibridek gyártójaként ismeri, és erre erősít rá a Lexus, az 5-ös BMW és E-osztály ellenfeleként érkező új ES már csak hibridként lesz kapható.

Szintén benzines-elektromos hajtást kap a megújult RC, aminél visszavettek a radikális formavilágból, és egy újabb kategóriában is megveti a lábát a Lexus, jön a kompakt méretű crossover UX, természetesen hibrid hajtással. Csak remélni tudjuk, hogy a csodás formájú LC Convertible is gyártásba kerül.

Mazda

A saját útját járó japán gyártónál idén minden a vadonatúj Mazda3 körül forog majd, ami ötajtós és szedán karosszériával, elképesztően gazdag felszereltséggel és egy forradalmi technikájú 181 lóerős motorral jön, ami a benzines és dízelmotorok előnyeit egyesíti. Mielőtt azt hinnénk, hogy nincs más újdonság a Mazda tarsolyában, máris bejelentették egy új szabadidő-autó bemutatóját.

Mercedes-Benz

Prémiummárkához méltó módon a Mercedesnél is tele lesz újdonságokkal az év. A kecskeméti üzemben gyártott A-osztály megérkezik lépcsőshátú változatban, és nem, ez nem a CLA utódja lesz, mert az is jön, ismét Shooting Brake karosszériával is. Az A-osztályból már leleplezték az A 35 AMG-t, de jön az A 45 is, és teljesen új modellel veszi be az egyterűk kategóriáját a B-osztály.

A G-osztály megújulása után a G-vel kezdődő nevű szabadidő-terepjárók között is óriási dömpingre számíthatsz. Jön a GLE vadonatúj generációja, amiből év közben kupéváltozat is megjelenik, megújul a GLC és annak kupéváltozata, érkezik a hatalmas GLS vadonatúj utódja, és egy újabb modell is, a szögletesebb formájával hódító kompakt GLB.

A kínálat két végére is tartogat meglepetéseket a Mercedes, idén végre megismerhetjük személyesen is a tisztán elektromos hajtású EQC-t, és befut az AMG GT ráncfelvarrott változata is. A küszöbön van továbbá az E-osztály megújulása, és számíthatsz arra, hogy az S-osztály utódjával ismét nagyot mutat majd a stuttgarti márka.

MINI

Idén kerek évfordulóhoz érkezik, hatvan éves lesz az 1959-ben alapított márka. A MINI-nél az erre az alkalomra készült különkiadáson kívül ez az év arról lehet nevezetes, hogy megérkezik az első teljesen elektromos hajtású MINI. Az ötlet valójában kézenfekvő, a nyomatékos villanymotorral élvezetes városi gokart maradhat a stílusos kisautó.

Mitsubishi

Ha már lemondtál volna a Mitsubishiről, ne tedd, mert azért nem hagytak fel teljesen az autógyártással. A csak nevében legendás Eclipse Cross a szabadidő-autók közt próbál szerencsét, és ide érkezik az Outlander utódja is, amiből talán ismét lesz konnektoros hibrid. Az elnyűhetetlen L200 és a kompakt ASX is megújul idén, megkapja a márka új arcát.

Nissan

Folyamatosan szállítja idén az újdonságokat a Nissan. Nemrég kapott vadonatúj motorokat a Qashqai, és hamarosan a még mindig friss Micrát is új erőforrásokkal turbózzák fel. Az előző évben teljesen megújult Leaf idén jön még nagyobb, 64 kilowattórás akkumulátorral, és az év második felének nagy dobása a vadonatúj Juke bemutatása lesz.

Opel

Az Opelnél azután kezdenek csak felpörögni az események, hogy a PSA-hoz került. Az új Grandland X hamarosan kijön a konnektorról tölthető, összkerékhajtású hibrid változatban, nemrég jelent meg a vadonatúj Combo Life, és a soküléses autókat keresőknek jön a Zafira Life is. Idén újul meg az Astra, és érkezik a Corsa új generációja, már tisztán elektromos változatban is. Lehet, hogy jövőre csúszik, de már készül a Mokka utódja, amiből szintén lesz elektromos hajtású.

Peugeot

A francia márka éppen csak bevezette a lenyűgöző formájú 508-at, máris itt a kombija SW néven, és kapható lesz a konnektorról tölthető hibrid is. Megkapja ezt a hibrid hajtást a 3008 is, már itt van a Partner utódjaként bemutatott Rifter, és a Peugeot legnagyobb száma idén a 208 utódja lesz, ami talán szintén elkészül tisztán elektromos változatban.

Porsche

Az idei év legjobban várt újdonsága a 911 új generációja, amit nemrég meg is hajthattunk, és nem győztünk mesélni, hogy milyen volt. A Porschénél azóta a kabriót is bemutatták, és idén szépen sorban érkezik a 911 többi változata. Szintén érdekes lehet a Cayenne kupéformájú kivitele, és 2019-ben talán sorozatgyártásra készen is bemutatkozhat az elektromos hajtású Taycan.

Renault

2019-et erősen indította a Renault, amikor leleplezte a Clio vadonatúj, ötödik generációját. Mire tovább haladunk az évben, érkezik a vele közös alapra épülő Captur utódja is. A franciák közben megújították a Kadjart és a Twingót is, és még ebben az évben számíthatunk a fényűző Espace és az elektromos Zoe ráncfelvarrására is.

Seat

Nagyot lép előre a spanyol márka azzal, hogy hamarosan bemutatja a Leon utódját. A Seat közben tovább bővítette a kínálatát, és mire ezt olvasod, már a kereskedésekben van a Tarraco, a hétszemélyes szabadidő-terepjáró. A Cupra mostantól önálló márkanév lesz, elsőként az Ateca jön sportos változatban, új emblémával, de idén egy saját modellt is ígérnek.

Škoda

Még nagyobb lesz a nyüzsgés a Škoda háza táján, ahol a legutóbb a Kodiaq RS változata kelthette fel az érdeklődésedet. Már bemutatták, és idén a kereskedésekbe is megjön a Rapid utódjaként készített Scala, és 2019-ben megjelenik az Octavia utódja is, amivel búcsúzhatunk a furcsa osztott fényszóróktól. Legalábbis ebben a formában, ugyanis elég egyedi arcot kap a Kamiq, a Škoda legkisebb szabadidő-autója, és idén jön a Superb ráncfelvarrott változata is.

Ssangyong

A furcsa nevű márkát többé már nem kell a csúnya autókkal azonosítanod, hiszen a Tivoli és a Rexton is egészen szemrevaló lett. A koreai márka első szépnek mondható modellje azonban a jelenlegi Korando volt, ami már el is érkezett a modellváltáshoz. Az előzetes tervekből annyit tudunk, hogy a Tivoli stílusában újítják meg.

Suzuki

Csupa jó autót gyárt mostanában a Suzuki, nemrég újult meg az elképesztően sikeres Vitara, és megérkezett a Swift Sport, idén pedig további újdonságokra számíthatunk az ország egyik kedvenc márkájától. A hírek szerint megújul a Suzuki tágas kisautója, a Baleno, és alig tudjuk kivárni, hogy a fantasztikus formájú új Jimny végre hozzánk is megérkezzen.

Tesla

Az elektromos autózást forradalmasító Tesla idei újdonsága nem igazi újdonság, hiszen a Model 3 már egy ideje gyártásban van, de Európában egészen mostanáig várni kellett rá, 2019-ben kezdődik a forgalmazása a nagy vízen innen. Még türelmesebbnek kell lenned, ha az új Roadster jön be, mert azt még az USA-ban is csak jövőre kapják meg.

Toyota

Hét újdonságot ígér idénre a Toyota, és mindegyik nagy dobásnak ígérkezik. Az évet a Supra feltámasztásával kezdték, amit alig várunk, hogy kipróbáljunk, de ennél elérhetőbb modellek is jönnek. Az Auris utódja Corolla néven érkezik, háromféle karosszériával és természetesen hibrid hajtással, akárcsak a teljesen megújult RAV4.

A hibridek népszerűségét elindító Prius is új formában, akár összkerékhajtással is érkezik az idén, és 2019-ben ismerhetjük meg az Avensis helyére lépő Camryt, amiből kizárólag hibridet árulnak majd. Az év végére pedig a vadonatúj Yaris is befut, amiből a hírek szerint egy kiskategóriás crossovert is építeni fog a Toyota.

Volkswagen

Mostanra már teljes a Volkswagen szabadidő-autóinak kínálata, mert befutott a legkisebb T-Cross is, pontosabban még nem is teljes, hiszen a T-Roc kabrióváltozata is idén várható. Még nagyobb horderejű újdonság lesz a nyolcas Golf megjelenése, ami mellett eltörpül, hogy ráncfelvarráson esik át a Passat, és ha minden igaz, shooting brake karosszériával is kijön az Arteon.

2019-ben azzal is újat kezd a Volkswagen, hogy bemutatja az ID Neo tanulmányautó sorozatgyártásra kész változatát, az alapoktól teljesen elektromos hajtásúnak tervezett modelltől sokat várnak a német gyártónál.

Volvo

Szinte teljesen megújult a Volvo kínálata, ami az XC90-nel vette kezdetét, ebből idén érkezik a vadonatúj S60, valamint a V60 Cross Country változata. A márka legrégebbi típusa ezzel a V40 lett, aminek hamarosan szintén számíthatunk az utódjára, még ha nem is 2019-ben. Az viszont biztos, hogy idén, méghozzá Genfben jelenik meg a tisztán elektromos Polestar 2.

Még úgy is kimerítő a lista, hogy talán nincs benne minden újdonság, amiről eddig tudunk, azok pedig pláne nem, amiket meglepetésnek szánnak a gyártók 2019-ben. Biztosak vagyunk benne, hogy így is megtalálod azt a kedvencedet, amiért várod az idei évet.

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon